HOME_ETC - ankieta

Sob, 12 Kwi 2003, 11:22:54 CEST

On Fri, 11 Apr 2003, Rafal Cygnarowski wrote:

> Czesc!
>
> Sadze, ze znamy juz swoje opinie na temat ksztaltu homeetc. Czas
> zweryfikowac ile osob po jakiej stronie stoi. Dlatego przygotowalem
> ankiete i zapraszam do wziecia w niej udzialu. Ankieta znaduje sie pod
> adresem http://www.pers.pl/ankieta.php.

Widzę, że zarzucasz dyskusję na rzecz głosowania.
Kilka osób juz to kilka razy próbowało robić. Widać nic Ci to nie
nauczyło :>
Chcesz zrezygnować z silnych argumentów na rzecz argumentu siły .. no łej.

Powiem tak: nie interesuje mnie to czy komuś coś się podoba czy nie.
Iteresują mnie tylko *faskty* które mogłby podpowiadać że nalezy podjać
decyzje w taki a nie inny sposób.
jeżlei ktoś nie potrafi oddzielić własnych pereferencji od konkretnych
względół trechnicznych to neich wogóle nie beirze sie za decydowanie o
rzeczach mających konkretne konsekwencje techniczne (po mimo tego że
krótsza nazwa zmiennej osobiscie mi się podobała to potrafiłem to odrzucić
z konkretncyh innych względów i moje WidziMiSię musiało się wobec tego się
schować .. dlaczego nie potrafisz w ten sposób patrzeć na takie rzeczy ?)