kernel w ac

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 14:46:35 CEST

On Sat, 12 Apr 2003, Mariusz Mazur wrote:
> O ile mi wiadomo główny problem z pakietami 2.2 vs. 2.4 był lfs i zmiana
> obsługi niektórych rzeczy w /dev. Jeśli zmiany 2.4 vs. 2.6 są
> rzeczywiście mniejsze, to chyba ilość pakietów zależnych od wersji
> kernela będzie można po prostu zredukować i na ftp po prostu i
> zwyczajnie wystawić dwa jajka :) W instalatorze wybór przy czym domyślne
> będzie 2.4. Może być?

_Wydaje_ mi się, że nie będzie takich problemów jak z LFS na 2.4 po
przejściu z 2.2 - akurat pakiety będą chyba normalnie pracowały.

Problemem są moduły oraz to, że programy mogą najzwyczajniej w świecie
przestać funkcjonować. Dla przykłądu - fbset jest w tej chwili mało
użyteczny i na pewno będzie potrzebował poprawek (James Simmons wspominał,
że je zrobi, a tymczasowo należy używać raczej stty i wpisów z
bootloader-a).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...