kernel w ac

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 14:44:46 CEST

On Sat, 12 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Bo to nie ma sensu w 2.4

> Jesteś tego pewien...?

Tak, bo jak inaczej wytlumaczysz fakt istnienia w cvs.netfilter calego
drzewka pathc-o-matic_2.5 ???
Chjoc przyznaje, ze w porownaniiu z 2.4 jest bardzo skromne ...

> Jesteś tego pewien? :)

Oooo! a gdzie w takim razie jest szyfrowanie ?
Pytan powaznie.

> Te rzeczy są standardowo w 2.5
> Nawet ipsec jest włączony.

Mozliwe ...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}