Nie można zbudować m4

robert j. wozny speedy w ziew.org
Sob, 12 Kwi 2003, 16:54:59 CEST

Quoting Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:

> Potrzebuję zbudować ten pakiet.

zle sa requires... powinno wymagac ktoregos nowszego m4.
jezeli sie zbuduje bez undefine([changeword]) to potem sie nie zbuduje
samym soba. i tak zle i tak nie dobrze. wez sprzed mojej poprawki [rel
1.67] a potem przekomplikuj jeszcze raz to co jest na head.

to juz powinno byc spojne.

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt