Wolna amerykanka w PLD?

Sob, 12 Kwi 2003, 20:49:47 CEST

On Thu, 10 Apr 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]
> Najpierw trzeba ustalic, co i jak sie robi, potem robic. Albo nie robic,
> jesli sie kos nie zgadza z ustaleniami, tylko przekonywac dalej.
>
> Tomka tez mozna przekonac, choc nikt chyba nie twierdzi, ze to jest latwe.

NA razie coraz bardzieje przekonuje mnie do tego to, że juz kilka razy
doszło do tego, że najpeirw ktoś wymyslił csobei nową koncepcje ,l a
portem mneij lub bardziej całsoćiową ją wceiła informujac o tym poprzez
commit.
Dyskusja sprowadzana jest do poziomu kogo duma rozpiera i dlaczego czyli
też prób prowadzenia dyskusji zastepczej.

Nie próbuję nic robić tylko rozmawiać. Ustalanei warunków między
zainteresowami idzie w keirunku cora to kolejnmcyh wariantów (np. w
głosowaniu podaje się nie wiedzieć po co jeszcze jeden wariant nazwy
zmiennej).
Taki psoósb wprowadzania jest nie do zaakceptowania. Z jednej strony nie
patrzy się czy np. próbuję coś argumentować ale chętnie szuka się tma
innych "argumentów" i/lub dochodzi do doszukiwania się czasami dosć
dziwncyh podteksów (jakby mówienie wprost o czyms to było na mało), a z
drygiej strony reszta osób próbuje pstawić resztę przed faktami dokonanymi
i lub juz istneijące rozwarstwienie ejst używane raczje jako argument za
tym żeby cos jeszcze wspierać. Nie widać woli kompromisu (np. kompletnej
rezygmcjacji z jakiś już istniejacych wariantów.

Czy to naprawdę tak trudno byłoby poprostu trzymać sie pierwotnej wesji
opisu ?
Co z innymi rzeczami które potencjalnie będą wymagać podobengo poziomu
współpracy ? (najpierw cos ustalimy i to tylko po to żeby sie rozejść i
robic cos po swojemu ?)