Wolna amerykanka w PLD?

Sob, 12 Kwi 2003, 21:03:24 CEST

On Fri, 11 Apr 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]
> Ja caly czas pisze o tym, co autor robin *przed* zasadnicza dyskusja w watku
> xhejn.
> Strona merytoryczna mnie nie interesuje.

W tym wypadku nie ma ani wytłumacznia, ani jakiś przeprosin czy choćby
czegos na kstałt "popełniłem błąd, więcej razy czegoś podobnego nie
zrobię". Minął już jakis czas i na odzyskamie RW w wzwiązku z tym już nie
ma szans bo nie ma żadnych podstaw żeby choć przypuszczać że w przyszłosci
cos podobnego się nie zdaży.