HOME_ETC - ankieta

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 10:21:58 CEST

On Sat, Apr 12, 2003 at 11:22:54 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Powiem tak: nie interesuje mnie to czy komuś coś się podoba czy nie.
> Iteresują mnie tylko *faskty* które mogłby podpowiadać że nalezy podjać
> decyzje w taki a nie inny sposób.

Fakty są takie, że ze względu na bezpośrednie odwzorowanie CONFIG_DIR w
ETC_DIR (czy to poprzez dodanie członu $HOME czy ../../../../) mają one
identyczne cechy operacyjne, zatem *faktów* nie ma.

> jeżlei ktoś nie potrafi oddzielić własnych pereferencji od konkretnych
> względół trechnicznych to neich wogóle nie beirze sie za decydowanie o

A jeżeli ktoś nie rozumie, że poza preferencjami nie ma względów
technicznych? Jak komuś wytłumaczyć, że od jakości tapicerki zależy
wygoda użytkowania, ale nie parametry?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...