Dlaczego E.T. dzwoni do domu?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 22:30:10 CEST

Dnia 2003.04.12 21:46, Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):
> ZTCP, ktos kiedys obiecal poprawic scrollkeepera tak, by rejestrowal
> swoje
> dtd.
>
> Pewnie nie mial czasu. Ja nie wiem jak to powinno byc zrobione...

O ile mi wiadomo, to wystarczy mieć odpowiedni zestaw dtd - juz nawet
nie pamiętam z jakich to pakietów przychodziło, ale jak był OK, to
scrollkeeper nie łączył się. Zresztą u mnie jest OK i nie ściąga po
sieci.
[aflinta w warp aflinta]$ rpm -q scrollkeeper
scrollkeeper-0.3.11-8.20030103
[aflinta w warp aflinta]$ rpm -qa |grep dtd
docbook-dtd412-xml-1.0-11
docbook-dtd30-sgml-1.0-16
html-dtd401-sgml-19991224-5
docbook-dtd31-sgml-1.0-14