openssl z HEADa

Adam Osuchowski adwol w polsl.gliwice.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 00:39:23 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Sugerujesz usuniecie BR perl-devel z openssla ?

W HEADowym jest BR perl-tools-pod a nie perl-devel, a o niego mi chodzi.

> Bo jesli nie, to nalezy usunac BR perl-tools-pod.

Nie, BR perl-tools-pod jest ok, bo uzywane jest pod2man. Chcialbym tylko
zeby perl-devel w Ra dostarczalo tego (w nescie jest osobny pakiet
perl-tools-pod).

--
##  Adam Osuchowski   adwol w polsl.gliwice.pl, adwol w silesia.linux.org.pl
##  Silesian University of Technology, Computer Centre   Gliwice, Poland