m4 jeszcze raz

Nie, 13 Kwi 2003, 00:50:25 CEST

Włąsnie odkryłem że to że m4 sie nie byuduje nie jest zalezne od m4 w
środowisku tylko od czegos innego.
O dziwo mam u siebie na test1 m4 pre i samo m4 rel *.6 buduje się.
ERóżenica jest gdzie indziej:

Tu sie buduje ..

[test1]$ rpm -q autoconf automake gettext-devel m4 bison
autoconf-2.57-3
automake-1.7.3-1
gettext-devel-0.11.5-5
m4-1.4p-0.pre2.6
bison-1.35-5
      ^^^^^^

A tu nie  ..

[builder]$ rpm -q autoconf automake gettext-devel m4 bison
autoconf-2.57-5
automake-1.7.3-1
gettext-devel-0.11.5-5
m4-1.4p-0.pre2.6
bison-1.875-3
      ^^^^^

Pozostaje pytanie w takim razie czy to jest poprawne zachoszanie czy nie i
czy przypadkiem nie jest to byk w bisonie ?
Prośba o weryfikację powyśzego poprzez downgrade bisona.