openoffice spec

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 04:37:12 CEST

On Sun, 13 Apr 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> W Ra nie ma javy a bez tego OO zdaj się nei da się zbudować. Bez
> spełnienia tego watrunku nie ma za bardzo co planować.

Zawsze na builderach można zainstalować i potem umieścić w supported jako
pakiet z niespełnionymi zależnościami (bo trzeba mieć javę).

Problemem na Ra jest db-java, które chyba nie jest sprawne. Nie potrafię
tego zrobić, żeby działało.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...