Wolna amerykanka w PLD?

Nie, 13 Kwi 2003, 06:48:11 CEST

On Thu, 10 Apr 2003, Tomasz Pala wrote:

> On Mon, Apr 07, 2003 at 14:41:31 +0200, Tomek Orzechowski wrote:
>
> [...]
>
> Zaraz zaraz - zmieniał funkcjonalność używanego CONFIG_DIR, za co
> słusznie został objechany. Nie ja sam stwierdziłem, że jeśli chce
> bezwzględnych ścieżek, to pod inną zmienną i zasugerowałem ETC_DIR.
> Została dodana więc nowa funkcjonalność, która nie narusza obecnie
> używanego systemu. W czym problem? Ustawisz ETC_DIR=$HOME/$CONFIG_DIR i
> już masz większy porządek w ~/. Nikt inny nie podjął się masowemu
> dodawaniu tego (we względnej czy bez- formie), więc prosiłbym o
> [...]

Problem jest w tym, że robota była zrobiona na wariackich papierach.
Mając RW mozna zrobić cos takeigo po czym obrócić sie na pięcie i
powidzieć "mam was w d*".

W sumie redukcja negatywnych skutków takich działń w takiej grupie
otwartej jest dosć prosta tylko jak na razie widać ze nikt z
zainteresowanych którzy raczyli zabrać głos nie zdaje soobie sprawy że
propstu wystarczy żeby wszyzcy mówili jednym głosem, że nie
ma zmiłuj i wczeniejszych ustaleń nie olewa się się sikiem prostym
koherentnym.

Wiecie co .. w sumie sprawa jest dosć śmieszna, bo jeszcze pamietam
zarzuty kiedy padało że pewne cele nei są jasno określone, a myśmy po mimo
tego gadanai potrafili działąć wyjatkowo spójnie. W sytuacji keidy
pojawił sie dokument opisujacyc konkretna rzecz, kiedy było czasrno na
białym co i jak niemal wszyscy którzy są aktywni wpkółsprawy działja
dokłądnie odwrotnie pokazując, że działać spójnie w grupi o ile cel jest
wyznaczony nie potrafą .. wiecej nawet niewidza nic złęgo w tym że
ustalenia są olewane :>

Wyglada na to że trzeba będzie poprostu całosć wrzucić do kosza, po to
żeby działć dalej stohastycznie bo wtedy jednak jakos osiaga się cele ..
cele które o ile są jasno wyznaczone są niemozliwe jak na razie do
osiagnięcia.