Wolna amerykanka w PLD?

Nie, 13 Kwi 2003, 06:55:33 CEST

On Thu, 10 Apr 2003, Tomasz Pala wrote:

> To teraz wykaż, że ścieżki względne są lepsze od bezwzględnych.

Posłuże się Tobą.
Wykaż że ścieżki wzgledne są gorsze. Jak to udowodnisz będziesz miał
dokładnie to o co chodziło :>

Całą dyskusja już nie ma sensu, bo Ty sam nie zauważasz, że rozwiwqąania
są komplementarne (o czym żeby było śmieszniej juz buyło pisane kilka
razy) a zabawa w pisanie takic argumentacji bezie sie ocierać o dyskusję o
wyższości świat Wielkiej Nocy nad świetami Borzego narodzenia (jak chces
to prowadź sobei cos takeigo i nie mieszaj mnie w to .. ja juz napisałem
wystarczajaco na ten temat).