openssl z HEADa

Nie, 13 Kwi 2003, 12:24:42 CEST

> W HEADowym jest BR perl-tools-pod a nie perl-devel, a o niego mi chodzi.

W takim razie o jakiej konkretnie wersji piszesz? :

$ grep '$Revision\|BuildRequires.*perl' openssl.spec
# $Revision: 1.98 $, $Date: 2003/04/12 10:23:19 $
BuildRequires:  perl-devel >= 5.6.1
BuildRequires:  perl-tools-pod

> Nie, BR perl-tools-pod jest ok, bo uzywane jest pod2man. Chcialbym tylko
> zeby perl-devel w Ra dostarczalo tego (w nescie jest osobny pakiet
> perl-tools-pod).

W TODO mam pousuwanie BR: perl-tools-pod wszedzie, gdzie jest BR:
perl-devel.
Chyba, ze ktos wczesniej uczyni rzecz odwrotna...

  phone (48)(58) 347 14 61