HOME_ETC - ankieta

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 10:30:26 CEST

On Sat, Apr 12, 2003 at 11:53:18 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeżeli nie jesteś w stanie np. mnie przekonać,

Jeżeli nie jesteś w stanie przekonać 20 osób (obejrzyj wyniki),

> a ja dodatkowo pokazywać
> będę Ci luki w Twoim rozumowaniu to znaczyć będzie,

a dodatkowo 10 pokazywać będzie Ci nie tyle luki, co kompletny brak
sensu Twojego rozumowania to znaczyć będzie,

> że mam silne argumenty
> w garści a Ty ich nie masz i vice versa.

że mają silne argumenty w garści a Ty ich nie masz.

> Odwoływanie sie przy tym do jakichkolwierk głosowań jest zbędne.

Tak megalomańskiego maila jeszcze nie widziałem. Tysiąc osób nie
przekonuje mnie->nie mają argumentów a ja mam. Dasz mi prawo publikacji
tej treści?

> Zawsze powtarzaęłm, że Wystarczy dokładnie jedna osoba z poperawnie
> sformułowaną argumentacją.

Zawsze powtarzałeś, że wystarczysz dokładnie Ty z urojoną argumentacją.

> Reszta osób ma tylko dwie możliwosci: albo
> przyjąć do wiadomości ową argumentacją albo szukać w niej nieścisłości.

...i jak znajdzie to może wydrukować na papierze toaletowym i użyć w
wiadomym celu.

> PLD ma taką a nie inna formę obecnie jest zasługą konsekwentnego trzymania
> się tych zasad żeby decydować o wszytkim *tylko* w oparciu o fakty i
> argumentacje.

O Twoje fakty i Twoją 'argumentację', bo kosmici w Klewkach wylądowali i
Talibom wąglika dali.

> Najwidoczniej nie wiesz jeszcze na czym polega przekonywanie.

Najwyraźniej nie wiesz jeszcze na czym polega przekonywanie.

> Nie zdajesz sobie sprawy z tego, że np. ja *muszę* ustąpić wobec poprawnej
> czyjeś argumentacji ..

ROTFL

> nie liczą sie przy tym żadne emocje czy inne
> wzgledy osobiste. Mozliwie mocno staram się zawsze trzymać faktów.

ROTFL

Odpowiedź na JEDEN argument (wszystko co odpowiesz poniżej wyjątkowo
przeczytam): jakim cudem konieczność dodania z przodu stałej wartości,
gdy wartość tę można dodawać w OBU modelach, poróżnia FUNKCJONALNIE te
modele? Jakbyś nie rozumiał, to powtórzę:
- dziś możesz zrobić symlinka albo wstawić ../../../../
- jutro będziesz mógł dodać $HOME.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...