Nie można zbudować m4

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 10:11:47 CEST

On Sat, 12 Apr 2003, Michal Kochanowicz wrote:

> Niestety nie. Zbudowałem m4 z -r 1.67, choć wymagało to wycięcia
> wywołania gettextize, find_lang i usuniecia m4.lang z %files a także
> dodania intl do SUBDIRS.
>
> m4 z HEAD nadal się nie buduje z tym samym błędem (undefine: undefined
> macro: changeword).

Musisz co configure.in dodać w okolicach początka tegoż pliku:

undefine([changeword])

Która to linijka jest usuwana przez patche RedHata.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)