aplikacje web

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 09:43:55 CEST

Przykład - phpweather. Umieściłem konfigurację w /etc/httpd/phpweather/
To jednak nie ma szans działać, bo uprawnienia do katalogu httpd to
root:root 750

Pytanie - gdzie umieszczać tego typu rzeczy, czy można zmienić na ten
katalog a+x ?

Tak naprawdę wszystkie aplikacje, które mają konfiguracje powinny mieć je
przeniesione. Przykładem jest to mojo - Jakub słusznie zauważył, że teraz
konfiguracja jest w beznadziejnym miejscu, teoretycznie mogącym być RO.
Akurat tam to można linka w drugą stronę zrobić, ale powstaje problem
identyczny jak w phpweather.
Aha - i nie piszcie o poprawianiu aplikacji. To co można poprawiam, ale
niektóre są zamieszane...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...