Nie można zbudować m4

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pon, 14 Kwi 2003, 12:38:02 CEST

Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:

> Jeszcze raz powtórze że to nie jest kwestia koniecznie tego i że całosć
> zaczyna sie objawiać dopiero poz mianie bisona. Dopóty dopóki ktoś nie
> stwierdzi czy jest to prawidłowe rozwiązanie cała sprawa jest
> nierozstrzygnieta.

na razie u mnie sie buduja jeszcze kobyly. [er. mozilla dzis, jutro
pewnie puszcze OO] jak doprowadze calosc do dzialania [w miare
sensownego to znaczy to co potrzebuje aby pracowac] to jezeli mnie
nikt nie uprzedzi, to w chroocie potestuje to co pisales.

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt