subversion, cvs etc - efektywno¶æ svn diff, inne WebDAV z apache-mod_dav

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pon, 14 Kwi 2003, 14:48:04 CEST

Quoting Marek Guevara Baun <marek.guevara w atm.com.pl>:

> Je¶li binarny diff svn-owy jest prostym diffem to teoretycznie,
> w d³u¿szej skali czasu, bardziej efektywne (dla zu¿ytego
> miejsca na dysku) by³oby przechowywanie ¼róde³ programów w postaci
> rozpakowanej.

sigh. a po co trzymac binarne zrodla programow w CVS'ie/SVN ?
 whatever? czy nie lepiej byloby jednak zrobic pool a w SOURCES
 trzymac tylko sumy md5/cokolwiek jak to ja czy malekith mowil?

> Mo¿na jeszcze pomy¶leæ (gdyby svn nie by³ idealnym repozytorium
> dla binarek) o rozdzieleniu repozytoriów SPECS i SOURCES
> i wykorzystaniu do tego ostatniego "czystego" apache-mod_dav
> z implementacj± mod_dav_fs w postaci plików, które w ³atwy
> sposób mo¿na likwidowaæ po stronie apache (nawiasem mówi±c
> Subversion dostarcza do Apache swój w³asny odpowiednik
> mod_dav_fs w postaci mod_dav_svn).

ewentualnie SOURCES2 czy jakosc tak z binarkami a w SOURCES tylko
patche, init scripty whatever

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl