blokada RW do SPECS

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 15:04:31 CEST

On Mon, 14 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
> Kajam się - moja wina...

Ku przestrodze dla wszystkich.

cd SPECS
cvs tag -d RA-branch

Takie coś usunie tagi w całym katalogu.

Nie jestem pewien do końca czy to jest błąd w cvs-ie...  chyba trochę za
łatwo zrobić sobie kuku... Niby "rm -rf /" to to samo, ale z drugiej
strony "rm -rf" nie usunie bierzącego katalogu.

Wina jest moja (w piersi się bije...), ale pytanie co zrobić, żeby takich
rzeczy na przyszłość uniknąć. Poza uważaniem (znałem elektryków, którzy
400V pod prądem łączyli i nic im nie było). Z tagowania nie ma nawet śladu
logów, diffów... i chyba nawet historia cvs-u tego nie uwzględnia (mylę
się?).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...