blokada RW do SPECS

Pon, 14 Kwi 2003, 15:13:32 CEST

> Ku przestrodze dla wszystkich.
>
> cd SPECS
> cvs tag -d RA-branch
>
> Takie coś usunie tagi w całym katalogu.
>
> Nie jestem pewien do końca czy to jest błąd w cvs-ie...  chyba trochę za

Nie jest to blad.
Jak nie podasz plikow, to polecenie dotyczy calego repo. Taka skladnia.

> łatwo zrobić sobie kuku... Niby "rm -rf /" to to samo, ale z drugiej
> strony "rm -rf" nie usunie bierzącego katalogu.
>
> Wina jest moja (w piersi się bije...), ale pytanie co zrobić, żeby takich
> rzeczy na przyszłość uniknąć. Poza uważaniem (znałem elektryków, którzy
> 400V pod prądem łączyli i nic im nie było). Z tagowania nie ma nawet śladu
> logów, diffów... i chyba nawet historia cvs-u tego nie uwzględnia (mylę
> się?).

Slady pewnie sa. Kloczek mial logowac wszystkie polecenia.
Ale to w odtworzeniu raczej nie pomoze.

Moglyby zapewne pomoc ACL-e blokujace pewne rzeczy.

Wiekszy problem, ze cvs-nserver nie pozwala nadac branchowi ponownie
nazwanego taga, jesli raz sie go usunie.
Gdyby nie ta pluskwa/niedorobka w nserwerze, mozna by po prostu pobrac liste
tagow w kopii i otagowac jeszcze raz. byloby szybciej.

Stary cvs-server czasem (nie zawsze) pozwalal przywrocic/nadac nowa nazwe
istniejacej galazce.

  phone (48)(58) 347 14 61