subversion, cvs etc - efektywno¶æ svn diff, inne WebDAV z apache-mod_dav

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pon, 14 Kwi 2003, 15:16:07 CEST

Quoting Marek Guevara Baun <marek.guevara w atm.com.pl>:

> Lokalne kopie ¼róde³ warto mieæ (bo czasem orygina³y znikaj±)
> a WebDAV to po prostu zwyk³y serwer HTTP, który potrafi trzymaæ
> trochê wiêcej ni¿ zwyk³e pliki)

nie.. chodzi mi o to, ze wywalenie z CVS/SVN binarnych zrodel i
zrobienie oddzielnego [wiem, tagowanie i inne smieci] pool'a z
zrodlami odciazy CVS/SVN do wielkosci kilkakrotnie jezeli nie 10x
mniejszej...

> Nawet dostêp do serwera WebDAV mo¿na mieæ przy pomocy zwyk³ego
> klienta HTTP - zarówno do subversion jak i czystego apache-mod_dav.

wiem, a jak myslisz uzywam iDisc'a ?

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl