subversion, cvs etc

Marek Guevara Baun marek.guevara w atm.com.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 15:57:16 CEST

Michal Moskal wrote:

> Hmm.. wydaje mi się, że zmiany są dokywane w pkgname/snapshot/ (czy
> work/ nie pamiętam), a katalogi 7.0.24-77 to tagi robione ręcznie czy
> też może przy budowaniu.

Pewnie masz racje, ale to zależy od ustawień SVN. W dokumentacji
wersjonowania WebDAV (1999) będącej podstawą DeltaV wyczytałem,
że możemy mieć do czynienia z release/wersjami modyfikowalnymi
i niemodyfikowalnymi.

W wersji modyfikowalnej gdy robimy poprawki nie podbijamy release
(w svn odpowiednik pracy w tym samym katalogu i tu pewnie
tak jest w katalogu work) w wersji niemodyfikowalnej nie można
zmienić danego release - każda poprawka to nowy release (czyli
utworzenie katalogu - i to są zapewne katalogi z wersjami)

Dodatkowo jest jeszcze tryb pracy autoinkrementacyjnej
(szczególnie dla klientów nie mających narzędzi wspierających
wersjonowanie DAV) gdzie każdy commit to automatyczne podbicie
release.

Marek

--
Marek Guevara Braun	<mguevara_pld_org_pl>