subversion, cvs etc

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 15:58:25 CEST

On Mon, Apr 14, 2003 at 03:48:20PM +0200, Michal Moskal wrote:

> Przyzwyczajenia.
>
> %_topdir        %(if [ ".$(basename $(pwd))" = .SPECS ] ; then \
> 				cd ..; pwd ; else echo $HOME/rpm ; fi)
>
> Po prostu każdy pakiet robi się w osobnym katalogu, a potem jest łatwiej
> sprzątać.

Nie bardzo, jeśli część rzeczy chcę zostawiać (np. komplet speców
i część źródeł) - więcej roboty z wybieraniem katalogów do usunięcia.

Nie widać od razu wszystkich zbudowanych pakietów (*/RPMS/* zamiast
RPMS/* - 2 znaki więcej po ls nie przeszkadzają, ale pod mc...).

Więcej czasu potrzeba na nawigowanie między pakietami (więcej naciskania
tab po cd albo strzałek i enter w mc).

Utrudnione grepowanie wszystkich speców (teraz robię grep -r SPECS albo
cd SPECS && grep *.spec; a trzeba by np. find -name '*.spec' i pilnować,
żeby nie znalazł jakiegoś speca w BUILD... bo grep */SPECS/*.spec będzie
już raczej za długą linią poleceń).