subversion, cvs etc - efektywno¶æ svn diff,

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 14 Kwi 2003, 17:02:44 CEST

On Mon, Apr 14, 2003 at 04:36:54PM +0200, Tomasz K³oczko wrote:

> Ostanio pisa³em o jednym ¿e waskie gard³o nie jest w prêdko¶ci pracy cvs
> serwera tylko na ³±czach. Pisa³em tak¿e nie by³oby ¿adnych pzreciwskazañ
> ¿eby builder porafi³ siêgaæ via ftp do SOURCES na serwerze który najlepiej
> jakby stana³ w jakim¶ innym miescu PL sieci.
> Pro forma propozycjê pzreróbki buildra zg³osi³ ju¿ w gotowej postaci zdaje
> siê Micha³. Kwestia tylko w tym ¿eby kto¶ zaj±³ siê organizowaniem
> potrzebnego ftp serwera.

I w zw. z brakiem chêtnych na serwer i entuzjazmu do zrobienia tego da³
sobie spokój.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl