subversion, cvs etc - efektywno¶æ svn diff, inne WebDAV z apache-mod_dav

Marek Guevara Baun marek.guevara w atm.com.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 17:15:45 CEST

Tomasz K³oczko wrote:

> On Mon, 14 Apr 2003, Marek Guevara Baun wrote:
> [..]
>
> Wynika ¿e w sposób o wiele bardziej skomplikowany ni¿ nasz :)

Chodzi oczywi¶cie o niezapchanie dysku przez trzymanie
w repozytorium kilku-kilkudziesiêciu wersji tar.bz2/gz wszystkich
pakietów wchodz±cych w sk³ad dystrybucji.

Same mechanizmy utrzymywania i pracy na repo Connectivy nie
wydaj± mi siê bardziej skomplikowane ni¿ PLD.

PS. Ile mówi du -sm w katalogu SOURCES na cvs.pld.org.pl?

--
Marek Guevara Braun	<mguevara_pld_org_pl>

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl