openoffice....

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pon, 14 Kwi 2003, 21:27:02 CEST

Quoting Grzegorz Godlewski <ggodlewski w host.sk>:

> To jeszcze nic...

heh.. wiem. kilka patchy pewnie musze poprawiac ;P
jak sie zbuduje i zadziala to poprawie. cholerne x86-centryczne
widzenie swiata ;P

> Któryś link na openoffice.org - jest opisane.

wiesz...

> Jak najbardziej...

to poprawie.. pozniej. moze. na razie czekam na czym sie znowu wywali
8=) [juz jeden fuckup mam]

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt