*.la i *.a dla modułów wczytywanych przez dlopen

Maciej Świniarski (luzik) luzik w ds.pg.gda.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 03:58:16 CEST

Dnia Mon, 14 Apr 2003 22:31:13 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> napisał:

> *.a w większości przypadków nie ma sensu pakietować, nawet do -static
> (chyba że jest przewidziana dla nich możliwość linkowania na stałe,
> z pominięciem dlopen - np. w DirectFB widziałem jakiś skrypt do tego).
>
> W większości przypadków wszelkie %{_libdir}/cośtam/*.{la,a} są do
> usunięcia. Jakieś uwagi albo więcej przypadków wyjątkowych?

plib.spec ?
cytat z dokumentacji:
In your source code, add any combination of:

     #include <plib/ul.h>
     #include <plib/js.h>
     #include <plib/sg.h>
     #include <plib/fnt.h>
     #include <plib/pu.h>
     #include <plib/ssg.h>
     #include <plib/sl.h>
     #include <plib/net.h>
     #include <plib/ssgAux.h>

Add any of these to your link line:

  -lplibjs -lplibssgaux -lplibssg -lplibsl -lplibpu
  -lplibfnt -lplibnet -lplibsg -lplibul

Teraz nie pamietam ale zdaje sie ze np.  TORCS.spec tego potrzebuje

--
Czcijmy wielkiego Tux'a...
...luzik