pehap i include_path

Łukasz Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 05:45:36 CEST

Witaj Paweł,

W Twoim liście z dnia 15 kwietnia 2003 (00:55:01) można przeczytać:

> IMHO jeżeli się da to tak robić.
> Do momentu jak coś nie zacznie się kłócić z samym pear-em, ale raczej to
> wtedy będziemy się martwić.

Klasy w pearze mają nazwy, hm, bardzo niskiego poziomu? (wiem bredzę,
ale jest 5:42am) Typu, pop3, smtp... Nie... nie będzie się kłócić.

> Poza tym - pear posiada moduły DB, MDB, które służą do tego samego... ;)

Kwestia przyzwyczajenia i... zależności.

> Nawet mi coś świta, że w mojej kolejce niezrobionych rzeczy z pear-a jest
> coś co ma w nazwie adodb...

DB_ado. To zdecydowanie nie to samo.

Oki. To ja spokojnie dla porządku przeniosę adodb w odpowiednie
miejsce. Btw. jak to jest z wielkością liter w nazwach paczek?
Generalnie, to nawet na samej stronie domowej widnieje jak byk ADOdb
(http://php.weblogs.com/ADOdb). Niestety, w pld jest to jako adodb,
więc przydało by się zmienić to... Ktoś ze mną poromasnuje w tym
temacie?

--
..... ziew.