openoffice.

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 08:25:23 CEST

On Mon, 14 Apr 2003, Piotr Szymański wrote:

> robert j. wozny (Monday 14 of April 2003 09:07)
> Ja bede budowal jutro (dzis rpm i jesli trojan odpowie na maila to java-sun z
> compiled).

Wystawię Ci źródła, tylko muszę je przewalić z SDI na serwer, a to może
chwilę potrwać bo ważą circa 50MB.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)