lmule wxWindows

Artur Frysiak wiget w koelner.com.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 10:03:17 CEST

On Tue, Apr 15, 2003 at 12:47:14AM +0200, Michał Kaps wrote:

> To jest efekt ostatnich poprawek na specu. 1.24 i nizsze dzialaly dobrze ;\
> Moze by go po prostu cofnac do stanu w jakim byl i nie dokonywac pochopnie
> poprawek?

Nie jest to prawdą. lmule skompilowało mi się całkowicie poprawnie. Czy
działa nie sprawdzałem.
Sprawdź czy masz najnowszą wersje lmule.spec (conajmniej 1.28).....
Ooops, widze że 1.28 zginęło w odmętach nicości przez wczojarsze
zamieszanie ze SPECS. Zaraz poprawie to raz jeszcze.

Pozdrawiam
--
wiget