SPECS: solid-pop3d.spec (HEAD)

Wto, 15 Kwi 2003, 13:14:19 CEST

On Tue, 15 Apr 2003, Tomek Orzechowski wrote:
[..]
> Pytanie gdzie _dokładnie_ jest błąd? Czy w shadow (user{add,del,mod}),
> czy w nscd?

W useradd i kilku innych rzeczach. W RH dodali po hamsku hupnięcie nscd
ale to jest wyjątkowo hamskie. W shadow dodałem jakiś czas temu funkcje do
flushowania cache poszczególnych map ale podpiąłem jeszcze tego pod
poszczególne miejsca gdzie np. jest robione coś w passwd i powinien
być sflushowany tylko cashe od tej mapy.
Skończone a nie commitnięte poprawki do powyzszego mam na maszynce na
której rąbneła mi płyta i wymienę właśnie czekam (człowiek z nową płytą
powinien się już zjawić :>).