SPECS: dnsmasq.spec (HEAD)

Michał Kaps ciril w faf.net.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 18:31:21 CEST

Dnia wto 15. kwietnia 2003 18:18, Radoslaw Zielinski napisał:
<ciach>

> Nie obchodzi mnie, co sobie instaluje jakiś juzer.  Nie zamierzam za
> niego myśleć.
Ale deweloperzy nie tworzą dystrybucji tylko dla siebie, ale też dla innych a
to oznacza właśnie myślenie za innych. Jeżeli chcesz sobie tworzyć konflikty
na maszynie to rób to we własnym zakresie, ale nie możesz wymagać by z twego
powodu później problemy mieli inni, niekoniecznie zaawansowani użytkownicy
dystrybucji.
--
Michał Kaps
FafNetowy SysAdmin