SPECS: dnsmasq.spec (HEAD)

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 18:43:09 CEST

wtorek 15/04/2003 18:18:45, Radoslaw Zielinski:
> Michał J. Podyma <misiek w r-h.pl> [15-04-2003 17:58]:
[...]

A no tyle, że przyjęta została pewna konwencja, że pakiety
"wykluczające się" wzajemnie się deinstalują; a wykluczają się
kiedy nie można ich używać jednocześnie. Jeżeliby chcieć
od tej konwencji odejść to należałoby zrobić to we wszystkich
przypadkach (pop3, etc, etc)

Co do Twoich argumentów:
- dokumentację można poczytać także bez instalacji;
- testy i tak zazwyczaj robi się w środowisku testowym.