SPECS: dnsmasq.spec (HEAD)

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 19:10:20 CEST

Paweł A. Gajda <mis w pld.org.pl> [15-04-2003 18:43]:
> wtorek 15/04/2003 18:18:45, Radoslaw Zielinski:
> [...]
> A no tyle, że przyjęta została pewna konwencja, że pakiety
> "wykluczające się" wzajemnie się deinstalują; a wykluczają się
> kiedy nie można ich używać jednocześnie. Jeżeliby chcieć

Nie mogę ich jednocześnie używać tylko w domyślnej konfiguracji.

> od tej konwencji odejść to należałoby zrobić to we wszystkich
> przypadkach (pop3, etc, etc)

Chciałbym, ale nie mam czasu. ;-)  A w niektórych przypadkach zabrakłoby
pewnie i koncepcji, bo łatwiej dać Obsoletes, niż kombinować nad np.
/usr/lib/sendmail.

> Co do Twoich argumentów:
> - dokumentację można poczytać także bez instalacji;

Ale nie tą z paczki, w tym wypadku.

> - testy i tak zazwyczaj robi się w środowisku testowym.

Się zazwyczaj robi, ale nie zawsze i nie widzę powodu do uniemożliwiania
tego.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]