SPECS: Zope

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 19:47:10 CEST

Witam,

Po raz pierwszy piszę na listę, bo też po raz piewszy zrobiłem coś co o
developing choćby się ociera. Tak więc witam.

Kiedys pytałem się o Zope i dostałem SOD#1 (choć w bardzo eleganckiej formie
:-) ). Tak więc poszedłem za radą i przerobiłem speca Zopa, poczyściłem go +
upgrade do najnowszej wersji (która rozwiązuje wiele poważnych problemów).

Ponieważ sam jestem mocno wciąż newbie to proszę aby ktoś bardziej biegły w
specach sprawdził czy moje dzierganie ma jakiś sens i jeśli ocena wypadnie w
miarę pozytywnie wrzucił zawartość do CVS-a. Sam o RW do CVS-u nie zabiegam
bo do tego to się jeszcze muszę poduczyć (no i więcej czasu dla linuksa z
tych 24 godzin/doba wyrwać).

Pakiety i spec można znaleźć pod: http://worf.optics.polsl.gliwice.pl/zope/

Chcę jeszcze rozbić Zopa na rdzeń i dokumentację (w tym świętną ZopeBook).
Jeśli będzie zainteresowanie to mogę stopniowo dorabiać spece do produktów
Zopa które używam.

Pozdrawiam

--
Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics