[STBR/security] snort

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 16 Kwi 2003, 12:53:40 CEST

Dnia śro 16. kwietnia 2003 12:47, Tomasz Kłoczko napisał:
> On Wed, 16 Apr 2003, Jakub Bogusz wrote:
> [..]

> Zaraz będzie na builderach.

> No tu jest pomyłka :)

Dobrzem ale ta pomyłka jest potrzebna również php z RA-branch, a podobno
nie jest przeznaczona do RA (chodźby brak brancha, czy BR autoconf-2.57
(przypominam, RA to autoconf 2.53a)). Podobno ucd-snmp jest
odpowiednikiem tego w RA, ale niestety się nie buduje (pisałem niedawno
na devel).

> Tak wogóle to pakietów zależnych od ucd-snmp nie jest za wiele.
> Może by tak w updates/general przygotować net-snmp i okolice ?

Spróbuj, powodzenia ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/