[Fwd: ankieta]

Czw, 17 Kwi 2003, 15:44:41 CEST

On Thu, 17 Apr 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> Problem stary jak PLD: team kontra Kloczek.

Problem nie jest dokładnie tego typu.

Chodzi o rzecz dużo bardziej trywaialną. Otóż co raz ktoś coś zmienia
robiąc to w wzbudza tylko kolejna falę nieporozumień.
Wy się kłucicie, a do tego próbujeci się pytać w podtekście mnie "to jak
to jest ?" i że niby to ja mam odpowiedzieć. Jak odpowiadam to też to
idzie jak grochem io ścianę.

Rozmawiałem o tym z bluesem i miał on napisać list podsumowujący naszą
rozmowe.
Dopóty dopóki nie napisze tego tekstu ja siedzę cicho. Efektem końcowym
tego mabyć to że nie ja bede pilnował czy nawet próbował pilnmować regół
gry.

Mówiąc inaczje punkt widzenai na to zależy od punktu siedzenia. Zawarłem
z Pawłem umowe usną w której to w tej sprawie ja z czegoś ustepuję, a on
zajmuje moje miejsce (chodziło mi szczególnie o ten włąnie efekt żeby sam
się przekonał na włąsnej skórze że ludżmi nie rozumiejącycmi sformułowania
"publicznie ustalowane forma <czegośtam>" tylko do pewnego momentu można
rozmawiać).