[STBR/security] snort

Śro, 16 Kwi 2003, 15:58:52 CEST

On Wed, 16 Apr 2003, Adam Gołębiowski wrote:

> Mhmm, czyli po wydaniu Ra 1.1 nie będzie sec aktualizacji dla 1.0?

Tak ale .. to nie znowusz taka rewolucja. Raczej ewolucja.
Faktem jest że z net-snmp raczej nie powinniśmy sie wciskać. Wogóle
powinniśmy uniśmy unikać wszelkich ruchów o ile zmienai się SONAME
bibliotek (dalatego przypom,niawszy sobie o tym wycofasłem się z tego).
W sumie /dist/ra/updates/security wycodzi na to że po wyjściu
Ra 1.0.03.<miesiąc> będzie musiało zawierać wszystko to co do tej pory tam
już jest po to żeby umożliwiać trzymanie się tylko sec aktualizacji o ile
ktoś tego będzie chciał koniecznie się trzymać.

Wszystko inne o ile już będzie musiało być temu podporządkowane.
Takze wszelkei zasoby w updates/general będa musiały być ostatecznie
sprawdzone na okazję powyższego. Mówiąc inaczej wszelkie ruchy o ile
już przy pytaniu się o to czy można je wprowadzić do kolejnej wersji Ra
tracą podstawy subiektywne, a uzyskują praktyczne obiektywne zaczepienie w
warunkach technicznych jakie będą musiały spełniać.