buildlogs.pld.org.pl ??

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 18:26:31 CEST

On Wed, 16 Apr 2003 18:08:02 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Juz kilka razy prosiłem Arka żeby podesłał kompletny nowy zestaw
> kluczy builderów nestowych wygenerowany w konkretny sposób.

hmm, szkoda ze to nie dziala, tza sie troche nakombinowac (czytaj ftp,
lists.pld.org.pl-builder) zeby dojsc czy cos sie poprawnie zbudowalo na
athlonie czy nie :\

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> <michalp w cna.us.edu.pl>
SySadmin @ R - H . PL    [ http://f.com.pl ]