[STBR/security] snort

Śro, 16 Kwi 2003, 18:42:46 CEST

On Wed, 16 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> A co nam z tej informacji przyjdzie? Dokładnie nic. I na tym powinniśmy
> poprzestać. A jest znacznie mniej czytelna.

Moim zdaniem jest bardzo czytelna. Zawira informację o wersji lini i datę
ostaniej wersji tejże linii :)
Proste rpm -qa --qf "%{DISTRIBUTUTION}\t%{NAME}\n | sort" pokaże który
pakiet z której wersji jest. Ciężko powidziećdo czego konkretnie się to
może przydać ale na pewno w pewnym momencie to się przyda.