javaenv

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 19:20:04 CEST

W liście z ?ro, 16-04-2003, godz. 18:05, Artur Flinta pisze:
> Witam!
>
> Mam małe pytanie, o co biega z javaenv? Jak się tego używa? Bo jak
> narazie to chyba jest to tylko pic na wodę:
>
> [root w warp root]# javaenv --listjava
> Available JREs:       0
> Available JDKs:       0
> [root w warp root]# rpm -qa |grep java
> java-blackdown-tools-1.4.1_01-1
> java-blackdown-1.4.1_01-1
> java-blackdown-jre-1.4.1_01-1
> mozilla-plugin-java-blackdown-1.4.1_01-1
> java-env-0.1-1
> java-blackdown-demos-1.4.1_01-1
> [root w warp root]#

> [...]

hint: cvs up -r pascalek java-sun.spec blackdown-java.spec ibm-java.spec
(czy jak im tam...[tym specom])

ps. to co jest zrobione w java-env jest dobre, ale ze wzgledu na zmiane
mojego toku rozumowania pod wplywem jpackage (i zwrocenie przez Was
uwage na tworzenie plikow nie ujetych przez rpm-a) - jest do gruntownej
zmiany...
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl