javaenv

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 19:49:36 CEST

W liście z ?ro, 16-04-2003, godz. 19:34, Artur Flinta pisze:

> Eeeeee, nie rozumiem, znaczy bedzie merge z brancha pascalek na HEAD,
> czy jeszcze jakieś inne zmiany?

zrobilem to dla testu i zainstalowalem na swojej maszynce - dzialalo
(nie uwzgledniajac bledow w rpm-ie, ktory psul post i pre requirementy)
To co jest na tym branchu jest teraz juz troche stare, wiec o mergu nie
ma mowy. Poza tym nic nie wyniklo z dyskusji o jpackagu na pld-discuss,
a ja mam sporo swoich zajec, zeby tej dyskusji nie podtrzymywac...

Jesli myslalbym o jakis zmianach, to tylko pod katem tego co zrobil
jpackage, a java-env? do kosza...

--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl