[STBR/security] snort

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 17 Kwi 2003, 01:35:00 CEST

http://www.kernel.pl/~malekith/builder-ng.tar.bz2

> U nas trzeba by najpierw zbadac zaleznosci czasowe. buildery i ftp sa
> mocno rozdzielone.

Pisałem też taki cgi-cache dla poldeka specjalnie na tę okazję (ale
równie dobrze może być squid). Ale tak średnio działał, a teraz nie wiem
gdzie go posiałem.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h