[STBR/security] snort

Czw, 17 Kwi 2003, 02:25:31 CEST

On Thu, 17 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
[..]

> Nie, nie masz racji.
> *Dużo* trudniej jest konserwować takiego jednego src.rpm-a.

Mająć porzadnie tak opracoweany patch *dużo* łatwiej będzie uzyskaćpomoc w
jego konserwacji wystawiając okresowo anonse o zmianach w tymże na
kernel-list. Korzyści przy tym będzie sporo:
- bardzo szerokie grono testujacych zanim coś wejdzie do do naszego
  kernela,
- reklama za friko PLD,
- dla osób z k-l używanie tego w JakieśTam dystrybucji będzie także
  przekonywać do tego żeby podsyłać zmiany bo regularne konserwowanie tego
  zasobu będzie ważne nie tylko dla tych osób.

Powyższe powtarzam Cięciwie przy każdej okazji kiedy na ircu pyta sięmnie
"kiedy puścisz kernel na Ac ?" :)