[Fwd: ankieta]

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 09:19:50 CEST

[17 kwiecień, 2003] Rafal Cygnarowski napisał:

>A ja chcialbym sie zapytac, co dalej z home-etc? Bylo duzo postow
>i nic w koncu nie wyniklo. Czy znowu ma ktos dostac -rw z cvs-u,
>zeby ktos to ruszyl???

Problem stary jak PLD: team kontra Kloczek.

Trudno namówić ludzi do robienia czegoś, co jest im niepotrzebne
(home_etc by kloczek). Trudno namówić kloczka, żeby robił wszystko o
czym pisze (wcale się nie dziwię).

Inna sprawa: planowanie. To, o czym pisał Tomek - napierw spisać zasady,
na jakich działa home_etc, potem poprawiać programy. Dzięki temu nie będzie
problemów z ustaleniem, co jest zrobione poprawnie i jak robić
poprawnie.

--