depmod w %post

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pią, 18 Kwi 2003, 13:18:06 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> [17-04-2003 02:18]:
[...]

Bo moduł może być do innego kernela, niż aktualnie uruchomiony.

> depmod ma być wołany tylko tak żeby wykonywał operacjęna konkretnym
> drzewku modułów (i dlatego dostaje jako paramer ścieżkę do takowych).

Teraz prawie wszędzie jest samo "/sbin/depmod -a".  Wyjątkowo OKDR...

Z tego, co pamiętam, miałem taką sytuację, że musiałem podać depmodowi
ścieżkę do /boot/System.map, także też by pewnie nie zaszkodziło.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]