nowy whois i tłumaczenie helpa

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 18 Kwi 2003, 22:34:12 CEST

On Fri, Apr 18, 2003 at 12:15:49AM +0200, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> Zobacz teraz, bo nie wiem czemu nie działa ;S

Bo trzeba było zaaplikować wszystkie poprawki z poprzedniego patcha
(częściowo ręcznie - te, co się nie nakładały), a potem dopiero
uaktualniać (jeżeli coś zostało).

Chodzi o to, że tłumaczenie oznaczone "fuzzy" nie jest brane pod uwagę,
ponieważ zostało dobrane przez msgmerge, bez "konsultacji" z żywym
tłumaczem. Tłumacz po sprawdzeniu musi ten znacznik "fuzzy" usunąć.