SPECS: ClanLib.spec (HEAD) - do naprawienia %install

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Sob, 19 Kwi 2003, 14:55:46 CEST

Dnia Sat, 19 Apr 2003 12:32:30 +0200 Przemysław Stanisław Knycz
<zolw w wombb.edu.pl> napisał:

> Jakby ktoś mógł, bo ja idę święcić jaja i obżerać się do
> nieprzytomości;)

[...]

IMHO trzeba poprawić cały ten szajs w %install na
 %make install \
 		DESTDIR=$RPM_BUILD_ROOT

u mnie prawie zadziałało - tzn poźniej (po %install jeśli dobrze
zdążyłem zauważyć - loga nie mam :/) glob się wyłożył gdyż libtool
skaszanił nazwy bibliotek(np. libclanApp. zamiast.so), pewnie trzeba
dodać %{__libtoolize} Niestety też nie będę w stanie tego dokończyć :/

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś