eplip

Sob, 19 Kwi 2003, 17:25:33 CEST

Ktoś tego używa ?
Dopomina się toto podania irq i io które ponoć można zczytać przy starcie,
a jakoś nie chce mi się za bardzo maszynki restartować. Nei ma jakiegos
sposobu na to bez restartu i zagladanai do tego co BIOS raportuje ?

Druga sprawa to szczegóły konfiguracyjne. Mógłby ktoś rzucić przykładem
konfiguracji ? Chodzi mi w sumei o to czy da sie to w obecnej formie
obsłużyć z poziomu rc-scripts i/lub czy jestu coś czego nie mozńaby się
domyśleć jeśli chodzi o w miarę bezproblemowa konfigurację (?)